Życie to niełatwa sztuka. Każdy szczęścia w życiu szuka.
Chcesz szczęśliwą zdobyć dolę? Kupuj kawę TRÓJKĄT W KOLE.

KAWA
Espresso 40 ml                       — 4 —
Espresso doppio 70 ml        — 5,50 —
Espresso Macchiato 50 ml — 4 —
Caffe Crema 140 ml              — 5,50 —
Cappuccino 280 ml              — 6 —
Flat White 280 ml                 — 6 —
Latte Macchiato 300 ml      — 7 —
Latte z syropem 300 ml      — 7 —
HERBATA 150 ml                  — 5 —

 

Herbaty Coccole

Włoski smak i wschodnie zapachy tworzące przepyszne kompozycje. Nasza herbata pakowana jest w ręcznie szyte biodegradowalne saszetki, co potwierdza jej najwyższą jakość.

Herbata zielona Gunpowder Special

Kształt jej zbitych, pozawijanych liście przypomina stare naboje. Stąd bierze się jej nazwa: Gunpowder (proch strzelniczy). Jest to prawdopodobnie najbardziej popularna zielona herbata na świecie. Ma świeży, wyrazisty smak. Składniki: zielona herbata.

Herbata czarna English Breakfast

Prawdopodobnie najbardziej znana mieszanka herbaciana na świecie. Jej trwały, mocny smak nadaje się idealnie do energetycznego i ożywczego śniadania. Składniki: indyjska i cejlońska czarna herbata. Herbata zielona Menta To smaczna herbata z mięty pieprzowej w marokańskim stylu. Wyjątkowo świeża i cierpka, nadaje się świetnie zarówno na lato, jak i na zimę. W pełni naturalna świeża kompozycja.
Składniki: chińska zielona herbata, listki mięty pieprzowej, naturalne aromaty.

Herbata Mirtillo e Ciliegia

Owocowa kompozycja. Czarna borówka, dobra na wzrok i krążenie, wprowadza nieco cierpkiej nuty a słodka czereśnia łagodzi jej smak. Idealnie gasi pragnienie. Składniki: kwiat hibiskusa, skórka owocu dzikiej róży, czarna borówka, czereśnia, rodzynki, dziki bez czarny, bławatek, naturalne aromaty.

Czyś jest biedny czy bogaty,
Czyś z pałacu, czyś jest z chaty,
Wszędzie gra jednaką rolę,
Pyszna kawa

TRÓJKĄT W KOLE.

W roku 1886 Ernst Schoen zamieszkał w tym pałacu, którego budowę sam nadzorował. Dom był bardzo nowoczesny i doskonale przemyślany. Na parterze znajdowały się pomieszczenia przeznaczone na spotkania towarzyskie i pokoje mieszkalne. Na pierwszym piętrze były sypialnie oraz prywatne pokoje pana domu. Na drugim - pokoje dla służby, pokoje gościnne i duża spiżarnia.
Pokoje reprezentacyjne zostały wspaniale i ze smakiem urządzone. Przy wejściu, w przedpokoju, znajdowały się po obu stronach garderoby dla mężczyzn i kobiet, potem wchodziło się do pięknego holu, który na lewo prowadził do sali balowej wykonanej w stylu rokokowym, w różowym i białym kolorze a meble były odpowiednio dobrane do wspaniałych gobelinów, przedstawiających cztery pory roku. Bezpośrednio z tej sali było wyjście do ogrodu zimowego z palmami i egzotycznymi roślinami.

Z wysokiego holu można było wejść do jadalni, w której przy wytwornym obiedzie mogło zasiąść 50 osób. Stąd przechodziło się do pokoju bilardowego, urządzonego w stylu japońskim lub poprzez taras do zadbanego i wspaniale zaprojektowanego parku, uznawanego za jeden z najpiękniejszych w całym mieście. Woda, pagórki, groty, place zabaw, drzewa, krzewy, kwiatowe klomby i wspaniałe rosarium. Nie brakowało też ogrodu warzywnego i sadu a także cieplarni na kwiaty, truskawki i winną latorośl.

Ernst Schoen potrafił przyjmować gości jak nikt inny. Z wielką radością gospodarz zapraszał na wielkie przyjęcia, uroczyste śniadania i obiady a także rezydencja była miejscem ślubów jego bratanków. Gospodarz nigdy nie zważał na koszty, chcąc zadowolić swoich gości i przyjaciół.
„Popierajcie przemysł krajowy!” – taki apel wznosił do rodaków Zarząd Zakładów Przemysłu Włókienniczego „C.G.Schoen”, właściciel marki Trójkąt w kole. Cóż to była za firma! Produkowała najwykwintniejszą polską włóczkę, która miała w krótkim czasie wyprzeć z rynku krajowego wełnę pochodzenia zagranicznego. Oprócz tego zdobywała obce rynki – w krajach skandynawskich i nadbałtyckich, w Niemczech, Anglii, Rumunii i Bułgarii a nawet w Palestynie, Chinach i Japonii.
Autorzy reklam dla wytwórni Schoenów nie bali się kreatywnego ujęcia tematu, żartując nawet na temat samej nazwy marki i tworząc żartobliwe hasła reklamowe:

Jednym do szczęścia potrzebna cnota.
Innym zaszczyty lub dużo złota-
Ja nad zaszczyty i złoto wolę
Wyborną kawę
TRÓJKĄT W KOLE.

 

 

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status